SKRIVET: 2011-03-14, kl 13:08:20 | PUBLICERAT I: Allmänt

Måndag - igen

Skoj att se hur många det är som följer bloggen, dock är ni allt bra dåliga på att kommentera ;)


 Då var det måndag igen och skolan rullar på som vanligt, dock studiedag imorrn (gött). Jag längtar så tills valpkursen börjar, kommer bli jätte lärorikt och skoj att få vara med på kursen. Jag och min Rocky har nästan gått alla kursen på VBHK (och nu ska vi gå en agilitykurs igen till våren). Tycker det är ett jätte bra sätt att träffa hundintresserade människor, många hundar, miljöträning för vovven osv. Man lär sig mycket mer än vad man nog tror på kurserna.

Som ni nog redan vet har jag en Curly coated retriever, men i framtiden har jag även tänkt mig köpa en till hund. Jag har kollat på lite olika hundraser, men är väldigt nyfiken på Chesapeake bay retriever... Vi får se vad det blir om några år ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: