SKRIVET: 2011-01-11, kl 20:21:34 | PUBLICERAT I: Allmänt

andra bloggare

Jag måste erkänna att jag ägnar några minuter varje dag åt storbloggarna (några av dem).
Men vad tycker jag egentligen om bloggarna som tjänar stora summor på att blogga?

Kissie
En väldigt intressant person (faktiskt), som jag gärna skulle vilja se en utarbetat, välarbetat, psykoanalys på ;)
Bruden tjänar galet mycket pengar och är både älskad och hatad. Jag antar att även jag känner denna hat-kärlek mot kissie.





Paow
En bloggerska jag verkligen inte tyckt om, men diggar henne väldigt mycket nu för tiden faktiskt. Tycker att hon har tagit tag i sitt liv och mognat väldigt mycket sen hon började blogga.





Hugo Rosas
Skoj med en killblogg bland alla andra tjejbloggar. Han har mycket humor jag sperciella åsikter som kan vara lite små skoj att läsa igenom. Faktiskt en läsvärd blogg.





Foki
Jag har läst hennes blogg ganska flitigt, dock inte längre. Tröttnade på hennes "överklass snack" och snobbighet.
Visst hon verkar söt och gullig, men jag läser faktiskt hellre Kissies blogg.



Kenza
Verkar vara en väldigt schysst person, är hur som helst oerhört vacker! Tycker det är skoj med alla fina bilder från hennes och hennes pojkväns alla resor. Trevlig blogg helt enkelt.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: