SKRIVET: 2011-01-11, kl 10:31:32 | PUBLICERAT I: Allmänt

Tisdag

Bion igår var ganska bra faktiskt, mysig i alla fall. Efter skolan idag blir det mer skolarbete...
Hade även tänk jag skulle träna lite hemma med pilatesbollen, har även planer på att börja simma någon gång i veckan. Än känner jag mig inte redo för att gå runt i bikini, efter att jag varit så mycket sjuk över julen har jag gått ner lite i vikt, och vill gärna få tillbaka dom kilona + lite till innan jag börjar simma. Men: simning sägs vara bra för aptiten
-det gillas!

Sitter i skolan och har precis ätit en mumsig baugett, en delicatoboll och druckit en nygårda julmust.
Inte dem bästa kalorierna, inte dem fetter jag är ute efter, men det var gott :)


ELin

Ät mycket fet mat, det innehåller mycket som är bra för kroppen när man är sjuk som gör dig friskare fortare, typ pizza, bacon osv :*



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: